Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Vad blir det för mat/kaka ?

Hemkommen från skolan. Allt som vanligt fast på gympan gick jag bara runt och tog tiden,
för jag har fortfarande ont i svanskotan från fjällen. I morgon är det temadag igen. Då vi ska
gå en lång promend. Man har lite minnen från den, gör det varje år, både på hösten och våren.
I sjuan var man trött när man bara kommit nån kilometer, men som för två gånger sedan har
man minnen att man käka massa mat och gott på vägen så vi alla hade jätteont i magen och
orka knappt gå. Jaja, tänk om man inte hade något minne, Ja Tänk :) . Har ätit 2 gorby´s nu, inte
så nyttigt kanske men det är i alla fall nåt. Nää nu ska jag nog gå till köket och baka nåt som jag
ha med mig i morgon :) ahh och ta fram mat och skor med.






Lejla

sv. den riktiga kmr upp senare :D

Skrev detta: 2009-03-31 / 16:04:52
Blogg/Webbsida: http://chiquiita.blogg.se/
Denise

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

Skrev detta: 2009-03-31 / 17:15:18
Blogg/Webbsida: http://fotobydenise.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback