Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Håll tummarna!

Idag är det torsdag och veckan har gått väldigt snabbt. Till er som vill veta har jag haft matteprov idag och det gick sådär, haft även bild och då gjorde jag en slarvig extra självporträtt. På gympan spela vi badminton och killarna gjorde herren på täppan. För er som inte vet vad det är så är det att två personer ska brotta ner varnadra på en plint med tjockmattor både på och omkring, den som faller föst utanför förlorar. Sedan skulle alla mattor in och det skulle då dom göra, vilket dom inte gjorde så då ordnade läraren en liten fiffig tävling, att hon tog tiden hur lång tid det tog för att få in dom. OCH DÅ tog dom det på allvar. Sedan skratta bara vi tjejer och läraren för killarna fatta inte vad det gick ut på :).. Jaja det var lite av min dag. Hur har din dag varit ?

Nu ska jag plugga lite på engelska, för i morgon är det nationellt :( Läs och hörförståelse . Usch!! Hoppas det går bra.
Om det är någon svaghet jag har i skolan så är det engelska, men varför det vet jag inte.
Så håll gärna tummarna för mig i morgon mellan 8 och 11. Fast det är skönt att vi ska sluta 13.20.










Emma "Miss Perfect"

självklart kan vi lägga till varandra på bloglovin :)

kram

Skrev detta: 2009-03-12 / 16:58:57
Blogg/Webbsida: http://emmsanatpea.blogg.se/
Casper

Min dag har varit lika jobbig eller är nu... Började dagen med en redovisning. Sen så nu när man är hemma sitter man och ska göra tre läxor!

Skrev detta: 2009-03-12 / 17:25:25
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/
Nathalie

svar tack så mkt :) ja det kan vi göra!! :) kram

Skrev detta: 2009-03-12 / 17:51:36
Blogg/Webbsida: http://nathalieelina.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback