Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

katt&hund

Nationellt i engelska idag då och med era tummar knäppta så hjälpte ni nog mig lite, känns att du gick rättså bra. Dagens nationellt var att skriva själv en text. Man fick välja mellan looking back eller crossroads. Och jag tog crossroads, berättade om mina val och vägar till att bli en designer, vilka altenativ och så.

Hemma och åt två toast och en chokladboll. Men en bra svenska :)
chokladboll = negerbulle ( ahh så säger jag, men inte lika fint språk kanske)

När jag ätit färdigt gick jag ut på altanen och städa hos zorro och tippen ( mina katter ) på tal om katter! Många säger att våra söta katter är STORA, så här ser dom ut..




men om man jämnför dom med dessa nedan så är dom nog väldigt små..

  

och när vi ändå pratar djur så har molly kommit nu!!







lejla

sv:de blir nog den:D

Skrev detta: 2009-03-25 / 17:34:15
Blogg/Webbsida: http://chiquiita.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback