Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Kalaset

Släktkalaset är över!!! Mat som vi åt var smörgåstårta detta var det som blev kvar!




 till efterrätt var det tårta som jag och mamma bakat, så här ser den ut!



Mumsig den ser ut!! det var den med..
Och när alla hade tagit såg den ut så här!!



Det är två kladdkakor på varann och i mellan är det hallon och hallonmousse.
På är det glasyr och gelehallon och choklad.

Så här såg jag ut på mitt sextonårskalas!

 

Klänningen köpte jag i london förra året
På armen har jag ett guldarmband som jag fick i konfirmationspresent.

Vad fick jag då?? Jo detta !

Pengar
Presentkort på skobutiker
                                              Tröja      (lite stor, ska nog byta)
                             En tallrik   (till min servis)
             Örhängen   (stora)


Ja det var släkten det , kommer få lite i morgon med hoppas jag :)


Ja det var den dagen!!! har inte alls kännt som att det var jag som dom firade :) hehe i morgon kanske :)

Ikväll blir det att titta på beck , ska nog äta upp resten av smörgåstårtan med : P

Trend på väg , ni behöver inte oroa er :)







Petra

svar. ja det kan vi göra! :) har lagt till dig nu!

Skrev detta: 2009-03-01 / 19:35:27
Blogg/Webbsida: http://petras.blogg.se/
Jennifer

Jag följer dig nu :)

Skrev detta: 2009-03-01 / 19:39:54
Blogg/Webbsida: http://jenniferwriting.blogg.se/
Andrea

Fin klänning!

Skrev detta: 2009-03-01 / 19:42:24
Blogg/Webbsida: http://aandreamaricic.blogg.se/
Petra

Den tårtan hade jag velat smaka! :)

Skrev detta: 2009-03-02 / 11:46:34
Blogg/Webbsida: http://petras.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback