Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

the second chance : )

Idag vakna jag kl halv ett , mmm så gott att sova ut!
Drömmde att jag var med i en tävling i London,
och den sluta med att jag simma och såg big ben ovanför mig.
Bara några meter i från, konstigt kanske ,, ahh jag vet. Sen när man vakna
kändes man typ helt blöt , hehehe men det va jag inte!!



MELODIFETIVALEN I KVÄLL OCH DÅ ÄR DET ANDRA CHANSEN SOM KÖR I GÅNG.
SÅ HÄR SER SCHEMAT UT!!!




OCH JAG TYCKER DET SKA SE UT SÅ HÄR!!!




HOPPAS JAG FÅR LÄGGA UT BILDER PÅ DESSA IKVÄLL!!
men ni vet hur det är vissa är kändare än andra och då röstar folket på dom.
men jag tycker att Star pilots och Sarah är värd en plats i globen.

 


HUR TYCKER NI DET SKA SE UT? VILKA SKA TILL GLOBEN?








Denise

hihi tack så mycket :)

asså gud jag förstår ingenting av melodifestivalens alla delfinaler och allt vad det är :P

Skrev detta: 2009-03-07 / 14:21:11
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
Mikaela

FY INTE BWO!!! hehe

Skrev detta: 2009-03-07 / 15:00:34
Casper

Jag tycker samma som du! Men caroline af ugglas borde vinna över den andra.

Skrev detta: 2009-03-07 / 18:01:35
Blogg/Webbsida: http://johannacasper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback