Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sann vänskap











 hehe kanske inte JÄTTEFINT inlägg men men :)
Men du ska veta att du beyder enormt mycket för mig.
Kan inte ens förklara det med ord hur mycket!!



OCH



.... puss och kram!!

:) HAHAHAHA ,
älskar dig!!






Mikaela

NAAAAWWW!!!! Älskar dig Älskling!!!!!! <33333333 Du har hela mitt hjärta hos dig!! Finns alltid här för dig och inget ska komma i mellan oss för det finns inget som kan stoppa våran vänskap!!!!!!! INGET! :D Pussssssssss på dig!!!

Skrev detta: 2009-03-31 / 20:22:23
Dress Like a Princess

SÅ sött :)

Skrev detta: 2009-04-01 / 12:52:24
Blogg/Webbsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback