Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Lisa Lavie (+ lite annat)

I dag sov man till kl 11. Mmm det var gott. Ibland ska man faktiskt få sova ut . Åt frukost och titta på tv. Sen idag har jag inte gjort något speciellt kanske. Har börjat på att göra om en tröja här hemma. Har lyssnat på massa Beyonce låtar + att jag har hittat en ny sångerska på youtube. Tycker hon sjunger jättebra, men tror inte hon har några egna låtar, hon sjunger andras. I alla fall heter hon Lisa Lavie. Har du hört talas om henne? Snart ska jag slänga mig in i duschen. Kollat lite i matteboken, kanske att man gör lite mer sen. Men i morgon då ska jag göra det. Påminn mig det :) hahha Klart jag kommer ihåg.. Ikväll blir det wipeout och Söndagsparty med Filip och Fredrik. Det är lite kul för Van veteern går ju samtidigt men dom har man sett, men om man kollar på Filip och Fredrik så avslöjar dom mördaren. Det är bra för då är man inte tvungen att kolla på 4:an . Nää nu är duschen ledig, så nu går jag. Blir kanske att man tar någon ansiktsmask och fixar till sig lite när man ändå håller på :P

//Jennifer <3

Ps. här kommer några låtar med Lisa Lavie..






Vad tycker du? Sjunger hon bra eller? :)







Sara

ja, det låter väl bra ;)

Skrev detta: 2009-05-03 / 17:40:41
Blogg/Webbsida: http://sotsara.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej, har du haft en bra helg? :) <3

Skrev detta: 2009-05-03 / 17:53:19
Blogg/Webbsida: http://fridasjoblom.blogg.se/
Sara

haha, jag menade bloggen :) låtarna också då...jag har lagt till dig nu!

Skrev detta: 2009-05-03 / 18:19:00
Blogg/Webbsida: http://sotsara.blogg.se/
evelina

sv; tack :)

Skrev detta: 2009-05-03 / 18:24:08
Blogg/Webbsida: http://eveliinaas.blogg.se/
Deniesé

Hej, förlåt att jag inte svarar förrän nu men jag har varit på tävling hela helgen! :)



sv: Åh låter trevligt! Jag va påväg till göteborg med simklubben för att tävla, så det blev en bussresa för min del.. hehe

Kram

Skrev detta: 2009-05-03 / 18:27:14
Blogg/Webbsida: http://liketolive.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback