Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Stockholmsgruppen



Ni vet säkert att Caroline Winberg har en egen hudsserie, Stockholmsgruppen.
Och jag testa den idag efter min ansiktsmask.
Fick ett test på Face moisturizer - normal skin (från elle).
Den tredje från vänster. De andra är : ,,, och så mycket kostar dom!!

Hudvårdsserien består av sex produkter:

  • 15 minutes face mask - all skin types (50 ml): 79 kronor
  • Body lotion, fragrance free (250 ml): 119 kronor
  • Body lotion, fresh crush (250 ml): 119 kronor
  • Face cleanser - all skin types (150 ml): 89 kronor
  • Face moisturizer - oily skin (50 ml): 98 kronor
  • Face moisturizer - normal skin (50 ml): 98 kronor

Eller hur är det schyssta priser för att komma från en supermodell.

Den som jag testa precis lukta även jättegott och vad tror ni inte dom andra gör då.
Serien finns att köpa på Stockholmsgruppens agentur på Grevturegatan 10, samt på internet genom Stockholmsgruppen Cosmetics boutique .

Vad tycker ni andra om resultatet, ni som prövat den lite mer ??









Emma "Miss Perfect"

tycker du att dom var bra :)

kram

Skrev detta: 2009-05-03 / 20:09:44
Blogg/Webbsida: http://emmsanatpea.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback