Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Grymt snygga!

                                   


Eller hur är dessa hur snygga som helst?
Jag älskar dom, att man kan måla så fint!!!

Jag vill också kunna måla så här snyggt.
Jag suger på att måla ansikten.
Jag skulle jättegärna vilja lära mig att måla så här!
Någon som håller med mig?

Vem har målat dom då?
Jo, min favoritbloggare :
Denise

som ni ser ovan är hon än jäkel på att måla men även har hon en grymt snygg bloggdesign.
Hon skriver jättebra och i helt min smak. Jättefina bilder och kläder och på tal om det, hennes hår !
Aldrig trött på att läsa där, liksom man följer varje inlägg.
Ahh och det märker hon säkert :)

Nu har hon även bestämt sig för att trycka någon av dessa på en tröja och sedan lotta ut en!
Inget fjäsk här inte, MEN JAG SKULLE JÄTTEGÄRNA VILJA HA EN :)

Vilken tycker ni är snyggast?

Alla är jättefina men:
Jag tycker nog den första!!
:) Även den sista :)
ÄHH ALLA :)
(fast den första är nog snyggast på tröja)

Hoppas du läser detta :)







Denise

Åh gud vad gullig du är, blev superglad nu :D Tusen tack sötis =) Hihi jag har märkt att du läser min blogg ofta och kommenterar och det är jättekul, jag kikar faktiskt in här ibland också ;)

Massa kramar!

Skrev detta: 2009-05-18 / 18:12:09
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
Denise

Hihi tänk om hela sverige kunde tycka som du, då hade min blogg varit jättestor ;) Men det är verkligen jättekul att höra, dina ord går rakt in i hjärtat på mig :) Kram!

Skrev detta: 2009-05-18 / 18:44:30
Blogg/Webbsida: http://naztysbunny.blogg.se/
♥ Olivia

åh, hon ritar superfint =)

Skrev detta: 2009-05-18 / 21:26:43
Blogg/Webbsida: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Mikaela

Ååå jag vill också måla så fin!! <3

Skrev detta: 2009-05-19 / 07:57:20



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback