Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

En rolig dag med kuvertväska och Twilight

Denna onsdagen har varit mer roligare än vad alla andra dagar har vart på senaste tiden.

Först hade vi syslöjd. Är ju klar med min klänning och bara en gång kvar innan vi slutar så har börjat på en kuvertväska. Som verkar bli väldigt fin. Kommer bli i benvit silke med mycket dekorationer. Sa även för två veckor sedan att jag skulle ha på mig mina jeans jag sytt så läraren kunde se dom. Mmm väldigt bra tyckte hon dom var också. Sedan när man tog fram ett tyg och visa om man kunde ha det, sa hon utmärkt och så. Så mycket beröm!! Det gillar man. Vilket blir att man kommer ha kvar sitt MVG. :D .

Efter det var det tyska. Sedan so, mat och svenska. Sist tipspromenad. Vi har en timme rörelse då alla klasser håller på med någon aktivitet och tipspromenad är det för mig. Visste ni att vår skola har till och med fått pris på att vi är så aktiva i vår hälsa. Känn på den  :P hehe som om man blir avundsjuk!

Nepp, jahh och sedan satte man sig på pakethållaren och hem till Becca. Åt nybakad kladdkaka och tittade på Twilight. Så bra den var!! Jag ska köpa den filmen, så är det bara. Fick också lånat Twilight boken (nr 1) så den börjar man läsa senare i kväll. Kommer nog bli en av mina favorit böcker. På tal om favoriter så är än så länge böckerna :
Flyga drake, Tusen strålande solar och Kl 10.31 på morgonen i Khao Lak, på topp.
Dom är verkligen bra. Läs dom! Vilken är eran favoritbok?

Åt för en stund sedan. Kommer väl säkert nåt bra på tv:en i dag så det blir slapp i soffan.

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa. Kisses!







C

jag har just läst ut twiligt boken och du har verkligen något att se fram mot kan jag lova! men jag har inte sett filmen än, jag MÅSTE verklgien göra det! :)

Skrev detta: 2009-05-06 / 20:27:22
Blogg/Webbsida: http://chrj.blogg.se/
lovisa

tack!! :))

Skrev detta: 2009-05-06 / 20:36:04
Blogg/Webbsida: http://lovisafrick.blogg.se/
C

sv: yesbox! ska börja på tvåan snart:)

Skrev detta: 2009-05-06 / 20:38:35
Blogg/Webbsida: http://chrj.blogg.se/
Viktoria

sV: visst är det! :)

Skrev detta: 2009-05-06 / 20:50:14
Blogg/Webbsida: http://vickanss.blogg.se/
amanda - foto & design

tack så jätte mycket ! :-) ja, jag sminkar också mina modeller!

Skrev detta: 2009-05-06 / 21:26:32
Blogg/Webbsida: http://amandaberggren.blogg.se/
Sandra Forsberg

Åhhh har du sett twilight nu!!!

Den är ju SÅÅÅ BRA

jag har läst alla böcker!

Dom är ju helt UNDERBARA!!!

Jag lovar dig, du kommer inte att kunna lägga ifrån dig boken!

Puss Puss sötnos<3

Skrev detta: 2009-05-06 / 22:01:37
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback