Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

ESC VINNAREN 09 ÄR NORGE


Var det oväntat? Nej skulle inte tro det.. Norge vann med sina 387 poäng. ESC rekord!!! Ingen har haft så mycket poäng förrut. Kul också att både Island och Azerbajdzjan som kom tvåa och trea. Island som en av våra nordiska länder och Azerbajdzjan som var som ett andra svenskt bidrag. Det ända som var ej svensk var la bara sångerskan. Kulkul! Men sämre gick det ju för vårt land Sverige. På 21 plats! 33poäng ! Lite mer var vi väl värda :) Jaja då vet vi att opera är ingen hit för Europa.

En värdig vinnare i alla fall!! Kul med grannlandet som håller i det nästa år!




Visst är den bra!!







Matilda

finns nog ingen bättre låt :P

Skrev detta: 2009-05-17 / 11:48:17
Blogg/Webbsida: http://volleymatilda.blogg.se/
marie

Vilken fin blogg du har :D

Skrev detta: 2009-05-17 / 12:21:54
Blogg/Webbsida: http://missmarissa.blogg.se/
Casper

Sverige borde vunnit!! Men Norge var duktiga!

Skrev detta: 2009-05-18 / 17:16:10
Blogg/Webbsida: http://madebycappe.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback