Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Första maj

Igår var det valborg och Mikaela var här. Vi hade skoj.
Vi hade också gäster så det bjöds på räkor,lax, tårta och godis. Mums mums.
Idag vakna vi vid 10. Åt frukost. Var sedan ute i det fina vädret. Varmt idag med! Sjukt skönt!
Och åhh så skönt att vara ledig idag. Man kan tro att det är lördag men det är det inte.
För ett tag sedan åkte hon hem. Hoppas vi ses snart igen :) Hahaha vi pratade precis på msn XD..
Nu får jag hitta på nåt och vad det blir får jag se!!


 


Tack Mikaela för en fantastisk Valborg/1 Maj
Kul att ha dig här!!!


 







Mikaela

Tack för en underbar början av helgen!! Du gjorde allt!! (L)

Skrev detta: 2009-05-01 / 17:19:03
farah

åhhh vad kul:)

jag är avundsjuk haha.

Skrev detta: 2009-05-01 / 18:37:24
Blogg/Webbsida: http://faarah.blogg.se/
Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din komentar tidigare men som du kanske redan vet så har jag varit i Peking och praoat en vecka! :) Så nu kommer jag lägga ut massa bilder från Kina och shoppingen jag gjorde, så det skulle vara jättekul om du ville ta dig en titt! :D Hoppas du har haft det bra! :D



kramkram

Skrev detta: 2009-05-01 / 21:53:58
Blogg/Webbsida: http://jagheterintesune.blogg.se/
Sandra Forsberg

Svar: Jaa det borde du också<3

Jag ÄLSKAR filmen, fast böckerna är ju MYCKET bättre!!! Den är värd varenda krona att se!

Skrev detta: 2009-05-01 / 22:45:51
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback