Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Friday I'm in Love

God dagens allihopa! Dagen gick till som jag väntat, som sagt så här::

*Sov morgon till kvart över tio
*Första lektionen var svenska och var läsning hela lektionen, då blev det twilight
*Tyska, Mat, Matte (swischa förbi:)
*engelska slapp vi, för läraren var inte där
* vi fick sluta till och med kl 13.05.
  hade sista lektionen i matte med klassföreståndaren och hon släppte oss tidigare för att de som har fått kvarsittning ,
  fast inte gått på dom, skulle då sitta kvar. Men det roliga var att hon sa då att engelska var inställd utanför klassrummet 
  så inte de som satt kvar skulle veta. Hahaha så blev kvarsittning för dom utan att veta om och samtigt fick vi gå hem.. :)
*Hem på moppen i ösregn
*En liten stund hemma
*Sen in till stan och shoppa :)
*Var där mellan 14.00 och 16.25
*Hem med bussen

Snart kommer bilder på det jag köpt =)









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback