Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mån!

Skolan idag igen. På matten hade jag nationella i muntligt och även på no:n så hade vi nationellt i labb.
Gott att alla nationella prov är över nu :)
Sen fick jag också reda på mitt Kina prov, ahh och det var ett MVG :D
GÖTT!!!
Har ett tyska prov kvar och två inlämningsuppgifter men sen tror jag det inte är något mer.
Ännu mer GÖTT

Goo vecka med!!
I morgon har vi moppedag, då vi ska lyssna typ eller nåt.
På onsdag har vi orientering hela dagen och det är jag och två till som ska samla in kontrollerna. Alltså sovmorgon :)
På onsdagkväll har vi vår avslutningsfest för alla nior.
Torsdag : Ledig , men upp tidigt. För ska på Mikaelas konfirmation :)
Fredag : Ledig

Nu ska jag äta upp resten av min pizza och titta färdigt på ett gammalt lost!







Petra

roligt att du följer min blogg! :)

Skrev detta: 2009-05-18 / 17:23:43
Blogg/Webbsida: http://petras.blogg.se/
Petra

jag har nog aldrig varit här inne innan men du har en söt blogg så lägger till dig med en gång! :)

Skrev detta: 2009-05-18 / 17:26:58
Blogg/Webbsida: http://petras.blogg.se/
mia

snygg header =)

Skrev detta: 2009-05-21 / 02:03:50
Blogg/Webbsida: http://miary.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback