Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

moppedag

Moppedag idag!Vi börja som vanligt kl 8. Sen gick vi till stationer i speciella grupper. Det var bara att lyssna lyssna och titta på filmer och bilder. Slappt ,men allt tjat led till huvudvärk :( Sista var att man skulle köra, om man ville! Rätt okej dag ändå. I morgon är det orientering, då jag blir hämtad kvart i elva. Alltså rättså lång sovmorgon. Avslutningsfesten på kvällen och har nu bestämmt att jag ska ha min svarta med vit och broderi på. Nu ska jag göra lite småsaker. Hejhej!








elisabeth och charlina

sv: så lite så :)

Skrev detta: 2009-05-19 / 17:23:47
Blogg/Webbsida: http://blackywhite.blogg.se/
Systrarna Positiva

kul att åka moppe ;)



//Emma

Skrev detta: 2009-05-19 / 18:20:11
Blogg/Webbsida: http://systrarnapositiva.blogg.se/
Sandra Forsberg

Jag vill också åka moppe:D:D!!

Var det roligt :) ??

Skrev detta: 2009-05-19 / 19:08:10
Blogg/Webbsida: http://strawberrysandra.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback