Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Estetvecka - dag 2

Idag börja vi kl 8.10 med textil. Vi har två uppgifter att göra och det första var att brodera med ett svenskt/afrikanskt tema. Vilket jag är klar med. Idag har jag målat med textilfärg på en tygbit, samma motiv som jag hade på mitt broderi. Blev rätt bra! Sedan hade jag lite tid över och då gjorde alla ett vänskapsband.
Så här blev det!



Inte så avancerat och kanske inte så fint heller XD Haha
Efter textilen fick man lasange i matsalen sedan gick vi i regnet till vår "andra" skola
och hade teater där. Var sådär kul idag. Men helt okej. Slutade vi tio över två tiden.







Anonym

GRATTIS SÖTNOS!

DU har gått vidare i min BOTW!

Så säg till ALLA att rösta på just Dig, så att du vinnner! ;) haha, MEN LYCKA TILL!!



PUSS!

Skrev detta: 2009-11-10 / 17:14:34
Blogg/Webbsida: http://noescape.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback