Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Idolerna intar MALMÖ


Idolerna står inför sin största utmaning när de ikväll kommer ta
 sig an låtar som spelats på några av världens största arenor.
Här är låtarna som dom kommer framföra!!

Calle Kristiansson  - Hungry heart (lyssna)  och  Jumping Jack flash (lyssna)
Mariette Hansson
  -  Land of confusion (lyssna)  och  You're the storm (lyssna)
Tove Östman Styrke  -  Pride (in the name love) (lyssna)  och  Since you’ve been gone (lyssna)
Erik Grönwall  -  Shout it out loud (lyssna)  och  Hey Jude (lyssna)

Nå vem får lämna?







Sofia

Spänande, får kolla på det på youtube =)

Skrev detta: 2009-11-27 / 17:27:35
Blogg/Webbsida: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Beatrice

Nej jag ser inte på idol. Tycker det är ett så otrolgt uttjatat och överskattat koncept. Känner att jag kan lägga min tid och energi på så mycket roligare saker och bättre musik :)

Skrev detta: 2009-11-27 / 22:55:55
Blogg/Webbsida: http://passionated.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback