Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Miss duktig!!

Idag har jag haft min lilla "vara duktig dag", haha. Har gjort 3 läxor tror jag och sen har jag plockat i ordning lite på rummet. Så blir typ mina dagliga söndagar eftersom det blir väldigt stökigt under en vecka, hehe. Blir bara så! Har också tänkt och planerat vad som kommer hända nästa helg, på jullovet och nån dag då jag har tid. Detta kom jag fram till:

  • Nästa helg ska vi troligtvis få kusinerna på middag hit. Då kommer även Mikaela att sova över här och vi ska ha shoppingdag/julhandla och kanske bakdag hos mormor och morfar.
  • Jag behöver färga håret snart nån gång.
  • Ska göra i ordning ett rum på övervåningen så jag kan få ett syrum.
  • Ändra om mitt rum enligt feng shui och kanske måla om och fixa större garderober.
  • Ska på jullovet skriva ett nytt cv så jag kan börja söka jobb, för jag ska ha ett nästa år!!
  • Har massor av läxor såklart som måste göras.
  • Om inte jag köper alla julklappar nästa helg så måste det också bli klart.
  • Julpynta och julstäda
  • Var det nåt mer? :S Kommer inte ihåg riktigt allt...

Nu ska jag gå och duscha. Sedan ska jag titta på tv och sen innan jag somnar får jag la påbörja en annan läxa då jag ska läsa några böcker. Ojojoj, längtar lite smått till julafton nu må ni tro. SÅ MAN KAN HA LOV!!! PUSS







Vanadesse.

ooh julmys är underbart! :D jag pyntade lite idag :)

haft en bra helg?

Skrev detta: 2009-11-29 / 19:42:16
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
CHRJ

sV: Jadå! Vad gör du? :)

Skrev detta: 2009-11-29 / 21:17:48
Blogg/Webbsida: http://chrj.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback