Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

goodiebags och akrylfärger

  NELLY.COM  


Nu är jag tillbaka efter min väldigt lilla bloggpaus. Blogga ju inte igår som ni märkte kanske? Och vad gjorde jag då? JO! Vi hade eng,ma,historia,bild. Slutade kl 16.00 och hade läxa till idag att en bok skulle vara läst klart. Själv var man halvvägs så läste på bussen. Sedan när jag kom hem läste jag hela tiden. Åt och gjorde en grej till och sedan läste jag vidare igen. Så man kan sammanfatta det att jag läste från 16.35 till 23.45 med pauser inräknat. Haha XD Visst är man smart? Man läste i alla fall ut boken och hade en läxa till men inte så svår". Så det blev inte så mycket tid för att blogga som ni kanske förstår.

Den dära "grejen" jag gjorde var det att jag till börja med fick ett sms av sofis mode om att hon skulle chatta live på nelly.com ikväll (igår) och att man fick rabatt och goodiebag om man köpte något. Så jag var ju tvungen att gå in och titta efter. Och visst hitta jag något jag ville ha! Så om några dagar kommer det + en goodiebag :D Wooho! Men undra vad som finns i :P Ni får vänta och se :D , vill inte avslöja för mycket ;) Haha känns kul att internetshoppa. Har nog nästan aldrig gjort det innan. Kommer inte ihåg när jag gjorde det senast i alla fall. Vill helst prova och känna på tyget innan XD hehe. Men är man estetare så är man!

Nu för idag! Hade tyska, svenska, utvecklings samtal - vilket gick finfint! och till sist bild, då vi fortsatte med tryck, färg och mönsterblandning. Det är i alla fall roligare än det vi gjorde innan. Då man skulle ska en skulptur som inte ens blev fin. Gick sedan till bussen som proppades in med folk när vi kom till skolan (hoppa på en annan plats) Nu har jag nog skrivit klart för denna gången. Senare kommer det mer, men nu ska jag fika! PUSS










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback