Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

EOS - mitt första arbete i textilinriktningen

Ett arbete som man ska göra i skolan. Har ett ämne som heter Estetisk orientering. Där man har alla estetiska inriktningar och just i textil inriktningen skulle man brodera. Och då fick nämnligen halva klassen afrikanskt tema och andra halvan svenskt tema och jag fick då svenskt! Detta börja vi på första veckan på gymnasiet. Sen har vi inte haft efter, men nu 2 veckor efter lovet ska vi ha en estet vecka. Så då innerhåller veckan bara estetisk orientering + min tyska. Kommer bli skoj :P Gott att slippa all engelska, matte och sånt! Så efter den första veckan så tog jag hem denna uppgiften för att göra klart och det gjorde jag igår. Sen ska vi också göra samma mönster i bilden tror jag och göra nåt tryck. Så här blev mitt broderi!!



Ser la rätt svenskt ut? Midsommarstång, prästkragar och sverigetärningar.
Och om jag har fattat det rätt så ska alla svenska broderier sättas fast på en duk och
allas afrikanska broderier på en annan duk. Kommer nog bli bra det ;)










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback