Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Feng Shui

466px-Yin_yangsvg.png image by davidblogg466px-Yin_yangsvg.png image by davidblogg



Igår
så var jag i skolan från 8 - 16, kom hem kl 17. Åt mat och sen vid 6 åkte jag och mamma till en förläsning om Feng shui. Var faktiskt väldigt intressant. Fått veta om färgers betydelse, hur man ska inreda rum, hur man kan dämpa och förstärka , symboler och mycket mera. Kul kul, kom hem över halv tio nånting. Så då kanske ni fattar att jag inte hade så mycket tid för bloggen.

Idag börja jag kl 9.50. Haft fyra lektioner idag varav en var bild. Gick ut och måla skuggor och på skrovliga underlag och måla lite med färg sen. Åkte bussen hem. Ätit stuvningsmackor. Nu ska jag läsa bok, har några sidor jag ska läsa till i morgon så får sätta igång. Sen blir det la också tv och så måste jag packa tills i morgon :)






marie

Feng shui är intressant faktiskt :) Jag läste lite om det ett tag samtidigt som min mamma gjorde det hehe

Skrev detta: 2009-10-15 / 22:01:22
Blogg/Webbsida: http://missmarissa.blogg.se/
Casper

detta är skrämande! Jag satt och läste en bok alldeles nyss om just med Feng shui! :O men fråga mikaela när jag menar nys haha säg toa då med när du frågar henne haha

Skrev detta: 2009-10-15 / 22:29:25
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback