Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Idol - Las Vegas

I kväll är det Las Vegas-tema. Här är låtarna idolerna kommer att sjunga.

  Tove Östman Styrke sjunger Mack the knife med Bobby Darin

  Calle Kristiansson sjunger It's not unusual med Tom Jones

  Reza Ningtyas Lindh sjunger New York, New York med Liza Minelli

  Eddie Razaz sjunger Can't take my eyes off you med Frankie Valli

  Erika Selin sjunger Sway med Perez Prado & Rosemary Clooney

  Erik Grönwall sjunger You don't have to say you love med Dusty Springfield

  Mariette Hansson sjunger You to me are everything med The real thing

  Rabih Jaber sjunger That's amore med Dean Martin


Vem tror du åker ut ikväll??







NOESCAPE

sv: Jaa :O

Händer i helgen då hos dig? :)

Skrev detta: 2009-10-30 / 15:57:51
Blogg/Webbsida: http://noescape.blogg.se/
Fanny

Jag tycker Mariette ska ut, tycker hon är tråkig. Men hon åker nog inte ut för det är många som gillar henne. Tror att Erika eller Eddie åke ut eller kanske Rabih. Beror på hur bra dom är ikväll också.

Skrev detta: 2009-10-30 / 16:08:05
NOESCAPE

sv: haha, samma här (; Har faktiskt en massa plugg ;P

Skrev detta: 2009-10-30 / 17:58:50
Blogg/Webbsida: http://noescape.blogg.se/
Casper

Inte mariette iaf! ;)

Skrev detta: 2009-10-31 / 10:43:27
Blogg/Webbsida: http://caspper.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback