Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

500!


Jag har kommit upp i 500 inläggs gränsen.
Värt att fira kanske ? Haha!


Hur många inlägg har du skrivit än så länge?


Ikväll har jag tittat på filmen Forrest Gump. Har alltid trott att jag har sett den, men det hade jag inte. Den var väldigt bra i alla fall. En film jag rekomenderar, fast jag kanske är den enda i världen som inte sett den förrens nu. Mycket fin saga!






Efter den var slut gick jag in på det sista avsnittet av The Rachel Zoe project. Gjorde så att jag spela in alla avsnitten när dom gick och kolla efteråt när jag hade tid. Som nu ikväll till exempel då jag såg det sista programmet om stylisten Rachel. Mycket kul att titta på, men gud vad jobbigt det hade vart att vara hon. Stess, stress, stess. Något jag inte klarar av i stora mängder.



Nu snart ska jag gå och lägga mig för att sova. Imorgon blir det diktskrivande om en person i klassen.
 Kom gärna med tips :P Hehe

GOD NATT OCH SOV SÅ GOTT NI BARA KAN!!!








angelina

Tack så mycket

Japp kom precis hem från bröllopet. Är så jävla trött alltså!

Skrev detta: 2009-09-06 / 04:34:09
Blogg/Webbsida: http://angelinaronaldo.blogg.se/
Mikaela

Grattis bloggen och Jennifer :P Eller vad man ska säga :S XD<3

Svar:Hahah men dom är typ så höra :P Men va konstiget det kommer se ut nu när jag ska ha tights XD fast får se hur det blir. Han ju inte se ut hur som helst XD<3

Skrev detta: 2009-09-06 / 09:31:20
Emma

Är uppe i 1302 inlägg^^ :p

Skrev detta: 2009-09-06 / 14:02:42
Blogg/Webbsida: http://godisflickan.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback