Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Ahh man blir smått galen!

Textillektionen är inställd. Vakna kl 06.30, åkte iväg med bussen kl 8.10. Gick till Rosenfred och var där då när lektionen skulle börja. MEN DÅ, kom en och sa att lektionen var inställd. Snacka om man blev smått galen. Och såklart var det textil också som är så kul :( Så det blev att jag gick till bussen igen, åkte hem och japp nu e jag hemma! Nästa lektion börjar 11.40 och innan dess ska man åka in med bussen igen för 3:e gången. Men nu kan jag ju passa på att blogga lite :)








Anonym

ja riktigt snygg header har du :)

Skrev detta: 2009-09-07 / 09:55:39
Blogg/Webbsida: http://seelmic.blogg.se/
DonnaBelle- skönhetstips, egen kläddesign mm!

men, jobbigt att den är inställd!



Åh låter jätteroligt! Då får du kämpa på :) det går om man vill! Den linjen skulle jag med vilja gå om jag inte gick denna. Jag går i ettan nu, det är en nyöppnad skola. Annars skulle jag börjat i 3:an nu :P

Skrev detta: 2009-09-07 / 10:03:54
Blogg/Webbsida: http://donnabelle.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback