Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

filmnatt

Jaså bloggare det är söndag i dag och igår kom Mikaela hit och vi titta på film typ i natt. Såg män som hatar kvinnor och step up. De var båda bra. Men kanske inte superbra, så de kommer inte in på mina topp tio bästa filmer lista. Men ahh dom var inte dåliga precis. Dom dansa sjukt bra i step up i alla fall. Idag så vakna vi vid 12, fast hade vaknat MÅNGA gånger innan. Men men, titta färdigt på step up och sedan var jag tvungen att göra engelska läxan som är till i morgon och är äntligen klar med den. JIPPI! Nu får vi hitta på något kul jag och hon. Så vi hörs senare ikväll då jag kanske avslöjar den roliga hemligheten :)







robin hood

om du inte vet hur du fixar det så skulle jag kunna föröska fixa det sen :]



vad gör du då? :]

Skrev detta: 2009-09-20 / 20:11:54
Blogg/Webbsida: http://matildasoet.blogg.se/
robin hood

nejmen titta, gå in på din blogg, inte logga in utan skriv i adressfältet: jeenlicious.blogg.se så du ser din blogg, så klickar du på kommentera så ser du hur det failar :S



Aha trevligt! HAha typ samma! :]

Skrev detta: 2009-09-20 / 20:23:42
Blogg/Webbsida: http://matildasoet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback