Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Mycket god pizza tillsammans med top model

Pizzan var verkligen JÄTTEGOD!! En calzone med köttfärs. Ni som har ätit calzone innan vet ju att de brukar lägga i massa med skinka. Jag gillar inte det, men nu när det var köttfärs i också så var det mindre skinka och satta en mycket bättre smak på hela pizzan. Jättegod som sagt! Prova det!



Samtidigt vi åt pizzorna så titta vi på Top model 12. Som var säsongsstart idag. Ni missade väl inte det?

Nu ska jag leta upp mitt skolschema på internet och skriva ut veckan.

Undra när man börjar imorgon :P








Sofia

ahaa haha :D mjaeh jag vet inte jag gillar inte köttfärs hehe. men va bra att du gillade den :D

Skrev detta: 2009-09-06 / 21:59:36
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/
Sofia

vafaaan hahah jag missade det! verkar det bra? :D

Skrev detta: 2009-09-06 / 22:00:27
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback