Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Pizza om en kvart!


Ska äta pizza om en kvart. Har beställt en specialare :)
En Calzone med Köttfärs i :P Undra om det kan bli gott!
Det återstår att se!







Sofia

ahaa ööh.. nej :O

Skrev detta: 2009-09-06 / 19:15:43
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/
Sofia

okej smaklig måltid :D haha men köttfärs!? du måste säga hur det smakade sen :D

Skrev detta: 2009-09-06 / 19:20:36
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/
Claudia

haha det gör inget :) aah jag har sett båda och gillar dom jätte mycket =) 1an har bättre handling tycker jag (även om dom är jätte lika) men jag gillar dansen i 2an mycket mera :P men aah som sagt, jag gillar båda jätte mycket =)

Skrev detta: 2009-09-06 / 19:38:52
Blogg/Webbsida: http://claudiias.blogg.se/
DonnaBelle- skönhetstips, egen kläddesign mm!

jag har precis börjat en stylistlinje på gymnasiet, gick dans innan men kände att stylist lockade! Skulle vilja jobba inom kläder/smink och gärna som stylist! vill du bli kläddesigner? det är riktigt roligt det med!

Skrev detta: 2009-09-06 / 19:39:31
Blogg/Webbsida: http://donnabelle.blogg.se/
Mikaela

Tummen upp för denna designen XD<333333333

Skrev detta: 2009-09-06 / 20:01:20
Mikaela

Du vet att det inlägget som du gjorde efter gekås på det du köpte... Det är borta :S Va inne innan men orkade inte läsa och nu när jag skulle in och läsa så var det inne där :S

Skrev detta: 2009-09-06 / 20:05:06
Fanny

Jag beställde också sån pizza en gång från Helges och det va gott=) Förlåt men jag tycker verkligen att du är seg på att läsa. Jag fatter inte hur du kan sluta läsa dom böckerna för dom är ju så himla bra så man inte kan sluta (inte jag iallafall). Jag hade ju för mig att vi såg Forrest Gump i skolan typ på engelskan eller nåt men jag minns väl fel då, jag kanske såg den hemma. Oj, nu blev det mycket men ha det bra, vi ses på tyskan på onsdag=)

Skrev detta: 2009-09-06 / 20:33:54
Claudia

haha ser nästan nyttigt ut tycker jag :P

Skrev detta: 2009-09-06 / 21:11:08
Blogg/Webbsida: http://claudiias.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback