Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Sista dagen i september

Idag har jag vart i skolan och då över en vecka sen jag var det senast. Blev massor av plugg igår och tatt igen lite. Hade matteprov och en inlämningsuppgift tills idag + mer. Idag börja jag klockan 8.10 och gick ända fram till 16.00. Har haft bara jobbiga lektioner och 10 minuters rast emellan. Så man kan garantera att man får ont i huvudet varje onsdag eftersom jag har det nu. Kom hem för 10 minuters sen och är as hungrig. Ska snart äta, sen blir det att titta på tv och göra lite läxa. Kommer också berätta om gotland senare men nu är det mat som gäller! Ha de så länge!










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback