Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

sjuk

Vakna kl 05.50 ungefär gick upp och när jag skulle säga godmorgon till pappa så kom det knappt ut nåt ljud. Ont i halsen så jag stanna hemma idag. Gick och la mig igen sen har jag hela dagen legat framför tv:n. Kollat på So you think you can dance. De tre sista avsnitten på säsong fem och Jeanine som jag och ni andra säkert visste vann hela tävlingen. Tycker det var rätt topp två. Brandon var ju så duktig också. Sedan har jag också sett en timme på alvin och gänget. Tyckte ni det var rätt som vann SYTYCD? 

      

Vet att frågan kommer lite sent. Men eftersom jag såg programmet idag så blev det så här!
Visste ju redan för veckor sedan vem som vann.







Fanny

Oj, jag är också sjuk idag (ont i halsen och feber) så var inte heller i skolan. Krya på dig!

Skrev detta: 2009-09-08 / 19:13:56
Mikaela

Nu är jag nog också sjuk!!!! :(

Skrev detta: 2009-09-11 / 17:29:57



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback