Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Regnoväder hela tiden

taget från SMHI

Regn, regn , regn ! Så här är vädret hos oss. Och som det har regnat idag och blåst jävligt mycket! Ser ju inte ut som det kommer bli så jättemycket bättre imorgon.

Skön skoldag idag. Först hade jag tyska. Sedan hade vi svenska då vi var i biblioteket och fick lånekort och låna en bok. Sedan hade vi lång rast då vi var ute och gick och åt mat. Kl 12.30 börja vi med bild på Rosenfred. Måla ett landskap i samma färgskalor. Superskön dag, önskar man kunde haft detta varje dag. Men hade inte vart fel att byta ut nån typ svenska till textil :) Efter bilden gick jag till bussen och fick en plats. Men gud så många det var i bussen. Jag hoppa ju på tidigare och då fanns det mycket plats men när man kom till skolan vällde det in med folk så hela gången var fylld plus alla platser dårå. Hemma 14.45 då man fick i sig massa fika i magen.

Hörs










Sofia

sveriges väder är så jävla värdelöst!

Skrev detta: 2009-09-04 / 16:40:23
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/
Sofia

jaa verkligen .. jag har jobbat och sen har jag bara slappat. själv då? :)

Skrev detta: 2009-09-04 / 17:54:11
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/
Sofia

okej, men det är skönt att bara tadet lugnt ockå :) jag vet inte riktigt, sånt trist väder ju! men träffar nog några kompisar annars stnnar jag hemma och slappar, det behövs, är helt slut haha. själv då? :)

Skrev detta: 2009-09-04 / 18:05:21
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/
Sofia

hehe jag minns ändå att besöka :) vad händer resten av helgen då? :)

Skrev detta: 2009-09-04 / 18:33:23
Blogg/Webbsida: http://lmzs.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback