Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

A powerwalk for me...


Idag var det lite sovmorgon. Sen så såg vi på en lite hemsk film på historian om förintelsen och
kommer på torsdag igen se en längre "riktig" film, Pojken i randig pyjamas. Verkar vara bra.
Har du sett den kanske? Efter historian hade vi ett matteprov som jag pluggade hela kvällen på
igår. Rätt knepigt! Men klara det nog galant! Bra det, var mitt sista prov i matte A förutom de
nationella. Sista lektionen var det gympa som vanligt och idag hade vi konditionstest. Vi gick i
genom gå, lunka och löp och tog pulsen samtidigt och skulle se vad som passa en bäst. Jag hade
jättehögt! Var nästan så att läraren inte trodde på pulsmätaren xD hehe. Vi räkna ut att en 17 åring
 har som max 203 slag/min och en pulsintervall mellan 142 och 175. Själv fick man omkring 165
när jag gick fort, 202 när jag lunka och 210 när jag sprang. Hehe. Men visst, jag har låg blodcirkulation,
men ökar det så mycket då? Var ju fan över max xD och när han skulle räkna själv hitta han inte först
pulsen på mig. Lite kul, ena stunden är jag FÖR levande och andra stunden är jag DÖD. Hehe men skit
 samma. Sammanfattningsvis räcker det för mig då att jag powerwalk(ar) lite då och då för att träna upp konditionen bäst. Gött! ;)

När jag kom hem åt jag fika och tittade på top model. Blir att ta en rejäl dusch nu och senare blir de
läxläsning och Dating in the dark + Cougar town. Ha det bra!







Madde

Låter härligt tjejen! Jo det är fint med mig. Idag har jag varit i skolan, besökt min praktikplats och tränat. vad har du gjort? kram

Skrev detta: 2010-04-20 / 19:41:43
Blogg/Webbsida: http://maddisenj.blogg.se/
julia

sv: hihi det är bara kul att vara med ;)

Kram//julia

Skrev detta: 2010-04-21 / 20:40:22
Blogg/Webbsida: http://pinkstreet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback