Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

ÄNGLAVAKT


Det var denna filmen jag såg igår på bio....

Handling: Ernst (Michael Nyqvist) och Cecilia (Izabella Scorupco) lever ett lyckligt och välordnat familjeliv. En dag drabbas de av något som totalt vänder upp och ner på deras tillvaro. När allt är som mörkast träffar de främlingen Walter (Tchéky Karyo), som förändrar deras liv på ett fantastiskt sätt.

Genre: Drama

Jag tycker: att den inte var så jättebra. Det var mycket tro, hopp och kärlek feeling och det hände inte så mycket i den tyckte jag. Det segades bara ut och man visste nästan vad som skulle hända och att det skulle bli ett lyckligt slut. Tycker också att skådespelarna inte hade riktig känsla, utan det var lite för perfekt och det lät som dom läste direkt från pappret. Om man är väldigt känslig kan man nog gråta väldigt mycket i den, fast det är inte jag. Men jag kan erkänna att jag grät en gång, men det var mina skratt tårar för det var jäkligt roligt på ett ställe (enligt mig) Men som sammanfattning tycker jag inte den var värd pengarna, utan man mycket väl kunnat gå på någon bättre film.

Slutligt omdöme: ♥ ♥ / 5


Det var två som gissa rätt till "tävlingen" (men kan ha vart lite skvaller :P)

  







jennifer

tack så mycket! :)

Skrev detta: 2010-04-13 / 17:00:33
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/
carolinakarlsson

hehe okej :)

Skrev detta: 2010-04-13 / 20:15:21
Blogg/Webbsida: http://carolinakaarlsson.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback