Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Bäst att jag går och lägger mig



Slappisdag. Tittat på CSI avsnitt och film. Sedan även vart på övervåningen och gjort lite på kjolen jag håller på med. Ska nästa gång ta klivet att klippa i tyget (om man vågar) :P Har annars ikväll förutom filmen duschat och pratat på Mikaela. Skrattårarna kom fram och borde ligga något konstigt i det eftersom man lyssnar på Crazy Frog nu. Fråga mig inte varför han kom på. Weird! Så det är la bäst att jag går och lägger mig nu innan jag får för mig något ännu konstigare. Natti natti!







Mikaela

HAHAHAHHAHA ... XD

Skrev detta: 2010-04-05 / 01:35:04
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Vanadesse.

hej söt :)

jaadå, allt e fint me mig =) hur e d sj då?

Skrev detta: 2010-04-05 / 09:57:03
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
Vanadesse

Jag vill ha både röda och svarta =)

Skrev detta: 2010-04-05 / 12:33:20
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
lara

svar: hahahhaa, jobbigt är det hah :D

åh, jag önskar jag kunde göra såna kläder, hihi.*

tror faktiskt jag ska börja med de igen hihi.

det var kul, men jag ska vara nograre denna gången, vilka plagg har du gjort?:)



vad ska du göra idagdå? fin blogg. :D puss.

Skrev detta: 2010-04-05 / 13:25:23
Blogg/Webbsida: http://laraali.blogg.se/
Anonym

sv: aha, låter ju skoj :D jag ska plugga & sedan se film med familjen;D



jag ska nog försöka på slöjden hih:D

vad kul.. ska försöka göra ett par shorts till sommaren elr ngt :D

Skrev detta: 2010-04-05 / 15:58:04



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback