Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Design till Hanna



Har ju hållt på med en design. Tänkte vara snäll för en gång skull hahaha. Så jag gjorde en design till Hanna.
Har gjort själva mallen på designen inte headern för där ville hon byta ut den jag själv hade gjort som såg ut
så här:



till den svarta längst upp.. Hade ju tänkt att göra det enkelt men blivit lite problem nu så hoppas på en slant från henne i morgon. Så nu vet jag i alla fall att det inte är så himla smart att vara snäll och att lämna ut gratis designer, för det orkar jag inte. Tiden går och jag vill helst inte slösa bort det på onödigheter...

Men om ni är intresserade av att köpa en design så klicka här [Länk]

tror även jag kommer lägga ut denna mallen här på bloggen så ni andra kan ta del av den också...
får se när det blir...










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback