Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Han kallades det!

  

Idag har jag suttit ute i solen (sommarvärme typ, skitvarmt) och läst boken, Pojken som kallades det.
Jag förmodar att de flesta redan läst den så behöver inte tala om hur hemsk den är. För fy vad hemsk!
Är ju som sagt inget bokmal, utan tvärtom vad man nu kallar sig själv då. Läser enbart för jag måste. 
Men en sak är säker. Det är helt ofattbart att detta har hänt och även att det kan förekomma någon
annanstans i världen (kanske just nu?) Det är ju sjukt! Jaja ska inte prata om sådana saker nu. Jag är
i alla fall tacksam att inte jag och många andra upplever detta. Sedan var ju slutet så att man måste
läsa vidare på andra boken för att veta fortsättningen, så den boken väljer jag självfallet nästa gång jag
 måste läsa igen.

Annars har jag faktiskt inte gjort så mycket mer idag. I morgon är det skola igen så får plocka ihop kjol-
delarna och annat till morgondagens lektioner nu och göra en snabb fix i rummet innan jag lägger mig för
att sova. Så godnatt och ha en trevlig dag i morgon.







lollo

det var så lite så :D

tack detsamma :)

Skrev detta: 2010-04-11 / 22:29:22
Blogg/Webbsida: http://blondinsalollo.blogg.se/
Mikaela

Skulle du inte läst den annars? :O

Den är skit hemsk!

Skrev detta: 2010-04-12 / 16:11:37
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Popcorn

Har också läst den men jag klarade faktiskt bara av att läsa den boken du har läst...

Skrev detta: 2010-04-12 / 19:38:58
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/
Sofia

Den boken är verkligen jätte bra!

Skrev detta: 2010-04-15 / 20:07:35
Blogg/Webbsida: http://humanoid.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback