Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

HEMMA


Nu är jag hemma igen. Har haft en rolig vecka med min bästa Mikaela. Skratt är bara förnamnet! Vi har faktiskt både vart hos henne och här, då vi till exempelt har: shoppat, fotograferat (exempel ser ni ovan :), bakat o lagat mat, gått igenom kläder, sett på film, skrattat, skrattat, skrattat osv..... Riktigt skoj har det vart! Har nästan träningsvärk i magen :P Så nu blir det att ta det lugnt i helgen..







Mikaela

Hahaha du är för jävla underbar Jennifer! :D<3

Men det var ju faktiskt du och dina kaniner XD hahahahhaha XD :P



Du är otroligt vacker människa<3

Skrev detta: 2010-04-09 / 14:50:49
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Jennie

fin blogg !

Skrev detta: 2010-04-09 / 15:19:16
Blogg/Webbsida: http://sheislost.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback