Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Stilblandnings epoken


Satt nästan hela dagen igår och skrev en text till dräkthistorian. Min epok, stilblandningen. Har skrivit två
a4 om hur kläderna såg ut mellan 1870 och 1890. Rätt kul :P Sedan ordnat upp lite bilder också och dessa
ovan har jag med mig i inlämningsuppgiften. Gjorde inte något på min docka som man också ska göra, men
visar den när jag gjort lite mer. Har än så länge bara gjort turnyren (ställningen) och underkjolen.

Idag har jag bara tagit det lugnt och vart ute i "blåsten". Blir att plugga lite matte sen,
äta, duscha och titta på tv. Ha de nice...










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback