Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tolfte April Tvåtusentio

  

Hemma från skolan. Rätt slapp dag! Textil på förmiddagen då jag gjorde ännu mer på min kjol :) Skojligt värre! Klippte upp bakdelen och sydde ihop, overlocka för att dragkedjan ska få plats. Pressa och nåla. Så nu ska jag nästa gång sy ihop bakdelen med framdelen och hoppas det blir ursnyggt :D Blir sedan därefter att man gör fodret, linning och sömsmån m.m.

Till skolan och åt mat, inställd engelska lektion men som tur va kunde vi flytta fram svenska lektionen på engelska lektionen så kom hem över en timme tidigare. Var även i stan lite och prova ett spetslinne som jag kommer köpa så fort jag kommer åt det igen :)

Nu ska jag gå och äta, eller snart i alla fall. För sedan ikväll blir det bio.










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback