Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tony Irwing i ny karriär?

Hörde en rolig låt på radion och det var inte vilken låt som helst utan en låt som dansaren Tony Irwing sjöng i.
Christian Hedlund från rix fm har nämnligen sjungit in en låt där han imiterar Let's Dance-domaren Tony Irving
 och när Tony själv hörde låten ville han också vara med. Så här gick inspelningen av " Tony vs Tony - Rumba":






Ni kanske har hört denna många gånger innan eller? Så vad tycker ni, ska han göra fler låtar? :P










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback