Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

urbanoutfitters.com


Fin dag. Tyska på morgonen och var som vanligt. Störd och inte det minsta tacksam. (Haha var lite kul, för tyska läraren fråga hur många som skulle läsa vidare i tyska i tvåan. Av cirka 30 elever som vi är var det bara 3st xD)Tur man slutar snart. Gick sedan till min "estetskola" och hade bild (första gången på vår estetiska verksamhet) Läraren lade upp massor av saker och så skulle vi skissa av och måla med torrpastell. Jag gjorde en coca cola burk, del av en snorkel, snöre m.m. Det var rätt kul! Sedan var det mat och sista lektionen var det dräkthistoria då jag hela lektionen arbetade med min lilla docka som idag har fått på sig en turnyrställning och en underkjol. Ska nog arbeta på den imorgon (kanske) så kan klicka en bild. Sedan drog man hem. Nu ska man antingen se klart på en film jag börjat på eller gå och lägga sig!? :S Men ett Godnatt blir det i alla fall...










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback