Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Two Days


Hejsan! Blev inget inlägg igår, men här kommer det! Hehe. Hade mycket att göra, så hann inte liksom. Hade tyska på morgonen, (jag) fick TRE stora läxor då som jag skulle bli klar till imorgon. Surt! Jag hatar tyska! Så jävla fult språk så det inte är sant och ändå har jag haft det i fem år snart. Fattar inte att jag valde det så jag fick det nu i etta, men gjorde det för att få meritpoäng enbart. Räknade ut idag att vi kommer max ha 13 lektioner till i tyskan. Det glädjer en lite, i alla fall mer än det nationella i ska ha den 5 maj. Fy (pip)! ;) Hehe

Hade sedan lite tråkiga lektioner och en var inställd, så då gick jag och mina kompisar till ens hus och spela biljard. Det var skoj! Satt sedan ute i solen och läste tills bussen kom. Japp och sedan när jag var hemma så börja jag på en av dom tre tyska läxorna.

Idag hade jag som vanligt sovmorgon. Och första lektionen så hade vi engelska. Och DÅ! Så gjorde jag mitt första nationella! Muntligt i engelska, och kan ni förstå, det gick rätt bra! Känns skapligt. Helt förändras sen högstadiet. Tack till Kristiina!

Sedan hade man matte och historia. Inställd bild igen så hemma tidigare. Har nu precis gjort klart läxan två i tyskan och ska sen börja på den tredje (sista) Nu blir det duschen och sedan eventuellt lite tv.

Ha det bra!







Mikaela

Så jävla fult språk så det inte är sant ... HAHA xD

Skrev detta: 2010-04-16 / 15:23:08
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
jennifer

jodå det är fint! sj? :)

Skrev detta: 2010-04-16 / 16:56:47
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/
Anonym

det har varit jättestressigt i veckan men på måndag ska jag skicka pengarna! / Hanna

Skrev detta: 2010-04-16 / 17:04:14
Madde

Gud vilken härlig bild!

Skrev detta: 2010-04-16 / 17:15:30
Blogg/Webbsida: http://maddisenj.blogg.se/
jennifer

ska nog bara vara hemma, sj? :)

Skrev detta: 2010-04-16 / 19:59:53
Blogg/Webbsida: http://sameoldjennifer.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback