Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

I en randig pyjamas

  


Tjolahopp! Hoppas allt är bra med er. Nu är det helg! Jaaa, ska bli skönt! :P Haft mycket att göra, men kan tänka mig det blir bara mer och mer nu i skolan. Men inget att göra åt det. Igår såg vi pojken i randig pyjamas på historian. Den var riktigt bra och hemsk! Fy vilket slut. Hade också bild igår sedan längesen, skulle jobba vidare på min skulptur jag börjat med. Men eftersom det var längesen jag var där sist så hade den torkat så var bara att slänga. Typiskt!

Idag på tyska såg vi på film hela lektionen, fortsättningen på den vi såg i onsdags. Rätt bra, men man förstod såklart inte allt. Gick sedan till bilden och börja på akrylmålning av ett öga med himmel i. Rätt nice skulle jag tro, får la se hur det blir när det är klart. Mat på en grundskola i närheten och hade sedan till sist ......

...... textil. Hade redovisning och inlämning om epoken stilblandningen och lämna in dockan (som jag kommer visa snart) Slet som ett djur för att bli klar med den igår. Börja även på en ny uppgift. Man fick en bild, skulle i några min skriva upp det man fick på tanken, efter fick man några min på sig att leta upp inspirationsbilder. Sedan ungefär 20 min på sig att skissa upp och göra en egendesignad outfit. Riktigt skoj :)

Japp det var nog allt så länge.







Mikaela

HAHAHA.. Typiskt!! (det med skulpturen XD)

Skrev detta: 2010-04-25 / 08:28:13
Blogg/Webbsida: http://mikaaeelas.blogg.se/
Popcorn

pojken i randig pyamas är så sorglig. Vi fick se den på engelskan en gång. Jag grät NÄSTAN... Jag skulle i väg precis innan slutet. och jag är nästan glad för det för då hade jag stört gråtit! :O

Skrev detta: 2010-04-25 / 12:49:40
Blogg/Webbsida: http://popcornvardet.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback