Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

CAR DESIGN

Yes det är nu över. Har bara ett nationellt kvar i engelska A nu. Gick la helt okey idag, må jag tro men man vet aldrig. Annars har dagen varit rätt tråkig och lång. På datakunskapen gjorde vi ingenting medans jag förde över en fil till läraren. För nu ska jag tala om en sak:

För några veckor sedan hållde vi på med designers till hemsidor på datakunskapen och det räckte för mig att visa alla bloggdesigners jag gjort. Sedan fick jag frågan om att göra en design/layout till min lärares hemsida typ till något evenemang om gamla bilar och motorcyklar. I söndags tog jag tag i det och gjorde en bild som jag idag fick reda på att dom verkligen gillar det. Så denna "designen" nedanför är jag ansvarig för :) och kommer publiceras på http://torsdagstraffen.se/. Förhöjt betyget ;) och väntar också på något tillgodo. Ibland är det bra att ha vissa intressen :P




TUT TUT !! !! :P







Vanadesse.

sv: mjo det kan man väl kanske säga sötnos ;)

Skrev detta: 2010-04-28 / 18:11:36
Blogg/Webbsida: http://vanadesse.blogg.se/
emelina

svar: aha okej, hoppas du blir piggare då :)

Skrev detta: 2010-04-28 / 18:46:54
Blogg/Webbsida: http://emelinaf.blogg.se/
yvve

gud va kul!! // stolt storasyster :)

Skrev detta: 2010-04-28 / 23:04:03



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback