Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

8/8

Ojojoj... PUST! Började jobba kl elva idag. Rätt lugnt den första timmen men sen! :O Shit vad mycket folk det kom, alla på en gång! Mellan ett och halv fyra var det som värst, jag sprang bara ute i restaurangen och bytte vagnar till tomma och sedan lasta av, när jag lastat av en var det dax för nästa vagn att byta. Rulla på så, vet inte riktigt hur många vagnar jag har bytat idag :O Säkert ett tio - tjugo -tal, om inte mer!!! Tur att man inte var ensam under den tiden. Vid halv fyra tiden sen så smet jag iväg och åt och efter det var det lugnt tills jag slutade klockan sex.

En timme sen exakt då. Nu blir det nog snart mat här igen. Efter det.... Sy på klänningen, titta lite på tv kanske och sedan göra lite på min nya bloggdesign som börjar dra sig mot sitt färdiga jag. Kommer nog något inlägg till under kvällen. Men hej så länge...









Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback