Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Jag är med...

...i ännu en tävling nu. Man kan nämnligen vinna naglack från depend hos Linn. Det märket är ju så bra
tycker jag, har dock bara ett rosa därifrån så hade verkligen inte varit fel med några fler :) Fina färger!








jossan

joo det e jätte fin :)



Skrev detta: 2010-08-17 / 00:09:38
Blogg/Webbsida: http://joooi.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback