Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Telefonsamtal

I lördags gjorde jag inte så mycket, mer än att jag titta lite på tv, satt vid datorn och en sak till. Det roligaste! För på kvällen nämnligen hade jag och Mikaela bestämt oss för att prata i telefon och försöka slå ett rekord som tidigare kanske va på 2-3 timmar ungefär. Och YES! Vi slog rekordet. 4 timmar och 17 min exakt :P hehe. Hade mycket att prata om och ja riktigt roligt hade vi också. Så ett tips på vad man kan göra en lördagkväll om man inte vill lämna soffan, haha.

Hur länge har du pratat i telefonen med någon utan att lägga på emellan?

.............................................................................................................................................................................

Nu till gårdagen då. Vaknade, duschade, åt frukost och sen jobba mellan 14:00 till 21:00. Sedan var det inte mycket mer med det.

.............................................................................................................................................................................

Idag då så åkte man till skolan, tidigare än väntat eftersom dom ändrat på schemat :( Lång tråkig dag och hemma kl 5 med världens huvudvärk. Fun! Blir att slappa, plugga och titta på fångarna på fortet nu ikväll..








MARIA - mode, outfits & inspiration

Sv: lagt till dig nu! (:

Skrev detta: 2010-08-30 / 19:03:58
Blogg/Webbsida: http://mmiaas.blogg.se/
Nathalie

vad gör du ikväll?:D

Skrev detta: 2010-08-30 / 19:33:17
Blogg/Webbsida: http://liborius.blogg.se/
Emina

det längsta jag pratat är nog i en timma! :p

Skrev detta: 2010-09-07 / 16:38:52
Blogg/Webbsida: http://eminaochmaria.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback