Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

This Woman's Work


Gud asså! Denna låten är underbar. Man tröttnar aldrig på den och är helt perfekt att lyssna på innan man ska sova. Man blir så avslappnad, dock tycker jag den är väldigt sorgig. Men assa, vilken variation han har på rösten.. Helt fantastiskt.

Maxwell - This Woman's Work - Helt klart värd att lyssna på!             God natt på er, alla fina människor  <3










Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback