Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

Tjugosjunde i åttonde

Yes! Nu till gårdagen. Då jag inte började förens klockan 13.10 så va en rejäl sovmorgon innan. Fast fick bara sova till halv tio då mamma kom in och väckte mig. Åt frukost, gjorde mig i ordning och förde över lite bilder m.m. När klockan sedan var lite över halv ett gick jag till bussen. Börja på två nya lektioner när jag kom fram, Matte B och Engelska B. Kommer nog bli helt okej, man får hoppas på det bästa i alla fall. När klockan var 15:40 sluta jag igen och då gick man bara några meter och där kom pappa och hämta upp mig.

Hem, satt en liten stund vid datorn, åt och efter det åkte jag till jobbet och jobbade mellan 18:30 till 23:00.
Chefen ringde nämnligen på förmiddagen om jag kunde jobba och självklart kunde man det då..

Och just det! Har inte sagt detta att jag också fått schema över september och oktober och har nu fått några tider på helger framöver. Roligt! Tror nog allt att dom gillar att ha mig där, kanske för att jag så duktig :)

  
snygga bilder...







jenny - ROSEETTENS ♥

Tack för din åsikt ! :D

du har så himla snygg desgin asså <3

Skrev detta: 2010-08-28 / 13:36:11
Blogg/Webbsida: http://roseettens.blogg.se/
jenny - ROSEETTENS ♥

hoppas du haft en bra daG? :)

Skrev detta: 2010-08-28 / 22:25:49
Blogg/Webbsida: http://roseettens.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback