Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

UTMANING

Idag har jag tillbringat för det mesta av dagen i en bil, då jag och min syster åkte till och från Lager 157. Köpte fem plagg som jag kommer att visa i morgon. Ska nog kanske även till stan imorgon och köpa något mer ändå. Så allt nytt visas imorgon.

Efter att vi kommit hem igen. Åt man snabbt och sedan gick jag ut för att klippa gräset. Och jäklar vilken utmaning! (Inte för att jag är nybörjare då, för känns som jag gjort det "tusen" gånger innan) Ibörjan var det inte så farligt, men efter en timma på åkgräsklipparen blev det riktigt mörkt ute. Man såg knappt ingenting. Och om man säger så, så hade det var jäkligt bra med belysning på gräsklipparen då. Men man kan ju undra hur många som går ut på kvällen och klipper gräset när det är mörkt? Hmm inte så många.. Menmen återstår att se hur gräsmattan ser ut imorgon när det har blivit ljust igen xD Hehe

Nu ska jag sova så god natt på er alla <3

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL TÄVLINGEN I INLÄGGET UNDER!!











Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback