Jennifer, 21 år, Bor i Borås
Pluggar på Nordisk Designskola

23 December 2010



23 December, dagen innan julafton. Visst låter det härligt! Julkänslan har man ju också fått i tid. Julbelysning, tomtar, julgodis, klädda granar, paket osv. och då får vi ju inte heller missa snön! Var ju faktiskt ett tag sen vi hade snö på julafton. Man kan bara buga och bocka, för att denna julen kommer bli mysigare än någonsin....

Igår "förberedde" man sig lite. Snabb julstädning, plocka fram pyntet (lite sent dock), åkte pulka med systrarna och tittade på grinchen. Ikväll blir det iväg på storkalas för mormor som fyller år idag!







♥ L A I L A ♥

Julafton imorgon :) wiiie ;)

Skrev detta: 2010-12-23 / 15:42:00
Blogg/Webbsida: http://lailaaziz.blogg.se/
Casper

Jag har inte fått den "riktiga" jul känslan!!! :O Trots att jag har gjort allt som man brukar göra de andra åren! ;( Tur att du skrev att du hade julstädat! Det har jag inte hunnit med! Får göra det nu! :D

Skrev detta: 2010-12-23 / 20:25:43
Blogg/Webbsida: http://caspere.blogg.se/



Sätt färg på min vardag genom att kommentera!

- Upphovsrättslagen skyddar allt jag skapar, design/foto/kläder osv får EJ kopieras!
- Jag har gjort min bloggdesign själv, gör inga gratisdesigner till andra.
- Vill du beställa bloggdesign av mig, läs vidare i kategorin Bloggdesign -Beställa design?
- Jag är tacksam över alla kommentarer, även reklam.
- Om du inte har någon blogg så kika tillbaks senare i inlägget för kommentarsvar.


Namn:


M@il: (publiceras ej)


Blogg/Webbsida:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Trackback